2016. december 05. 22:42 - easy method

Vitatkozo 2016.12.05. 19:21:04

Az érem másik oldaláról kizártak, de azért van véleményem, Jehova tanújaként.

Jehova tanúja vagyok ... ... ... Bocs, csak ízlelgettem.

Anyu, apu, gyerekem, rokonaim, barátaim, én tényleg Jehova tanúja vagyok. Nem így terveztem, nem ezt akartam, de így alakult.

Az van - közben az lett -, hogy mostanra már mindenki életét megkeserítem. Istenét és az emberekét is. Lehet, hogy miattam tör ki a 3. Világháború. Bocsánat!

---

A válasz:

>>Ha komolyan vesszük JT tanítását, akkor a legrosszabb esetben abba az állapotba "esünk" vissza, amilyen állapotban a születésünk előtt voltunk. Tehát örökre nem leszünk.<<

- Amióta megszülettél, ez az opció ki van zárva.
Az egy dolog, hogy ha rosszul döntesz, visszakerülsz a nem lét állapotába, de már sosem lesz olyan mint régen... amikor még nem voltál.
Mert közben történt egy apró baleset: Megszülettél. "Ember született a világra".
Ha te nem is érzed a felelősséget, Isten érzi.
Mindent, és mindenkit Isten szelleme tart fenn - így téged is..

Aki rosszul dönt, az nem egyszerűen eltávozik, mint ha soha sem lett volna, mert mielőtt eltávozik, meg KELL hoznia bizonyos döntéseket.
Annyi könnyebbség van, hogy csak kettő közül kell választani.
De ezzel ki is merült minden könnyebbség, és jön a neheze...

Ha jól döntesz, akkor is kismilliónyi nehézség vár rád. Bele is halhatsz a jó döntésedbe.
Ha rosszul döntesz, át kell élned a metamorfózist, ami során kiveszik belőled minden jó, és átalakulsz valami mássá.

Még tudom fojtatni, de egyelőre ennyi.
Már nem túráztatom magam fölöslegesen.
Ha van kérdés, van válasz.
Ha nincs kérdés, nincs válasz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jehovatanui01.blog.hu/api/trackback/id/tr1212026347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picket9 2016.12.08. 01:54:27

tök jókat írsz,
igy tovább
süti beállítások módosítása